torsdag 30. januar 2014

Tacoform

Idag var det Tacoform på menyen, og det er jo supergodt!  Som alltid er det å bruke det jeg har, og vi hadde stangselleri (etter en fersk suppe jeg laget for litt siden), avokado, løk, mais, salat, ost og tacoskjell. Jeg kjøpte også inn kyllingkjøttdeig (mye billigere og sunnere enn vanlig kjøttdeig), tacokrydder, og tacosaus.
For å lage formen skjærte jeg bare opp stangsellerien og løken, og  hadde dette oppi en ildfast form sammen med mais. Så stekte jeg kjøttdeigen med krydderblandingen, hadde dette over i den ildfaste formen som lag nummer to. Til slutt knuste jeg tacoskjella, og hadde dette på toppen sammen med ost.


 Det er jo også godt med en god salat inntil, så jeg skjærte bare opp dette og hadde det på siden sammen med avokadoen og litt balsamico dressing. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar